Новини
З 29 липня по 23 серпня 2022 року розпочинається прийом електронних заяв від вступників на основі ОКР молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня молодшого бакалавра та фахового молодшого бакалавра--Оголошується набір одинадцятикласників до ЖАТФК. Ти можеш вступити на бюджетну форму навчання без тесту НМТ!
м. Житомир, вул. Покровська, 96

Голова циклової комісії філологічних дисциплін Ємець Л. В. взяла участь в навчально-методичнму семінарі, що відбувся 6 грудня в Житомирському агротехнічному фаховому коледжі. Циклова комісія закінчує працювати у 2021-2022 навчальному році над проблемою «Формування національної свідомості, патріотичних почуттів засобами філологічних дисциплін та в позааудиторній роботі». У доповіді було проаналізовано всі напрями  та форми роботи, направлені на вирішення проблеми формування свідомого громадянина — патріота Української держави, передачу молодому поколінню соціального досвіду,  багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду і на цій основі формування особистісних рис громадянина України. Зокрема, вказано, що здобувачі освіти залучаються до участі у флешмобах не тільки на рівні коледжу, а й області (марафон  до дня народження Т.Шевченка – Сорочинська С.П., Лайчук Н.М. та Лесі Українки – Ємець Л.В.) у конференціях  чи літературних журналах до ювілейних дат українських письменників ( І.Франко, О.Довженко, Леся Українка та інші), у краєзнавчій студентській науково-дослідній конференції «Літературна  Житомирщина». Проводиться робота й з обдарованими студентами: Всеукраїнський конкурс «Патріот», Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика, олімпіади з української мови, робота гуртків при кабінетах.

Важливою складовою національно-патріотичного виховання викладачі зарубіжної літератури зазначили поширення інформації про досягнення наших співвітчизників та їх внесок у скарбницю світової цивілізації, зокрема у сферах  літератури,  культури, мистецтва; зв’язок зарубіжних письменників з Україною . Зокрема, акцентують увагу на тому, що багато зарубіжних письменників, творчість яких вивчається, відвідали Україну або народилися і жили певний час. Саме їх думки про  Україну – найкращий спосіб показати шанобливе ставлення до нашої Батьківщини. З цією метою проводять віртуальні екскурсії в літературні музеї України та інших країн в місця, де побували зарубіжні письменники. Особливої уваги на заняттях зарубіжної літератури заслуговують дослідницькі, творчі роботи студентів: «Україна в творах зарубіжних письменників», «Ф. Достоєвський – українське коріння», «Бальзак і Україна», «Київ у житті і творчості О.Булгакова», «Рільке і Україна», «Ахматова і Київ». 

Василюк Г.Д. вважає, що доцільно (особливо дистанційно) використати вміння працювати в Google maps і відтворити схему подорожі Райнера Рільке, Адама Міцкевича, Пауло Коельйо, Проспера Меріме Україною, підібрати вислови, що показують їх враження від нашої землі та культури.  Чи виконуючи завдання квесту «Український слід в житті та творчості зарубіжних авторів», знайти пам’ятні місця, пов’язані з перебуванням в Україні М.Булгакова, Оноре де Бальзака, А. Ахматової, Володимира Маяковського та інших, розгадати кросворди, створити кроссенси, анаграми, літературні меми, каліграми. 

Отже, мова і література – це невичерпне джерело, ґрунтовний матеріал для виховання патріотизму  нашої молоді.