Науково-дослідна робота студентів Житомирського агротехнічного коледжу
Науково-дослідна діяльність студентів у Житомирському агротехнічному коледжі є складовою частиною навчального процесу у вищих навчальних закладах і є важливою формою самостійної роботи студентів. Вона сприяє закріпленню теоретичних знань і розвитку самостійної діяльності, які необхідні майбутньому фахівцеві. Крім того, у процесі науково-дослідної роботи у повній мірі реалізується світогляд студента, бо подолання труднощів при вирішенні конкретних завдань потребує від студента діяльності, творчого підходу.
Науково-дослідна діяльність – це складний науковий і творчий процес, що передбачає поглиблення теоретичних знань з досліджуваної проблеми, аналіз досліджень у даній галузі, розвиток умінь застосовувати власні знання на практиці, удосконалення навичок самостійної роботи відповідно до вимог ринку медичних фахівців.
Мета та завдання науково-дослідної роботи.
- Формування наукового світогляду, оволодіння методологією і методами наукового дослідження.
- Надання допомоги студентам у прискореному оволодінні спеціальністю, досягненні високого професіоналізму.
- Розвиток творчого мислення та індивідуальних здібностей студентів у вирішенні практичних завдань.
- Розвиток ініціативи, здатність застосовувати теоретичні знання у своїй практичній роботі, залучення здібних студентів до вирішення наукових проблем.
- Постійне оновлення і вдосконалення знань.
Виконання науково-дослідної роботи у Житомирському агротехнічному коледжі передбачає цілу низку педагогічних функцій а саме:
- навчальну: продовжується вивчення нового матеріалу, розширення та поглиблення набутих знань;
- розвиваючу: продовження розвитку загальних спеціальних здібностей фахівця; організуючу: привчає фахівця до систематичності, порядку, послідовності, рівномірності та ритмічності в роботі;
- виховну: у процесі відбувається виховання особистості, саме тих її якостей, які необхідні фахівцю;
- контролюючу: є формою контролю підготовки фахівця в певному напрямку спеціалізації.