НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА – ПОЧАТОК ТРУДОВОЇ БІОГРАФІЇ

Навчальна практика для студентів є початком великого виробництва, вступом у їх майбутню практичну діяльність, саме тут починається їх трудова біографія.

Навчальну «Слюсарно-зварювальну практику»здобувачі освіти групи БЦІ-32г відділення «Будівництво та цивільна інженерія», котрі навчаються за ОПП «Монтаж, обслуговування устаткування і систем газопостачання», проходили в навчальновиробничих майстернях нашого коледжу.

Багаторічним досвідом доведено, що такі навчальні практики як «Слюсарна» та «Зварювальна» найбільш доцільно проводити зосереджено в спеціальних майстернях. Такий підхід дозволяє найбільш ефективно використати навчальний час, створити найбільш сприятливі умови поєднання теорії з практикою та дає можливість керівникам практик майстрам виробничого навчання Трофімчуку В’ячеславу Борисовичу та Скидану Миколі Васильовичу продуктивно працюватиіз здобувачами освіти.

Переступаючи поріг майстерні, здобувачі освіти потрапили вперше у незвичайний для них світ. Тут для них очікувало багато нового й цікавого, що вразило їх уяву. Увагу приваблювало все: зовнішній і внутрішній вигляд приміщення, загальний порядок, устаткування, різноманітні верстати та апарати.

Ця навчальна практика є одним з найбільш дієвих засобів виховання цілої гармонії якостей молодого фахівця:

  • уміння раціонально використовувати робочий час;
  • здатність правильно використовувати зварювальне устаткування та інструмент;
  • надбання навичок з використання різноманітного слюсарного інструменту та пристосувань, свердлильних, різьбонарізальних татрубоперерізальних верстатів;
  • бережливо використовувати матеріали, електроенергію, інструменти;
  • дотримуватися загальної трудової і технологічної дисципліни, виробничої культури праці;
  • уміння працювати в колективі і з колективом.

На жаль ракетно-бомбові обстріли об’єктів критичної інфраструктури Житомира, які розташовані поряд з нашим коледжем, «Повітряні тривоги» та інші негативні фактори воєнного стану в Україні спричинили вимушену перерву в проведенні практики. Проте здобувачі освіти групи БЦІ-3під керівництвом майстрів виробничого навчання оптимізували процес навчання, із захопленням виконували практичні завдання та набули запланованих навичок. Майбутні фахівці газового господарства виконували завдання з урахуванням індивідуальних особливостей, що зробило їх навчання більш цікавим, захоплюючим, викликало жадобу до знань, допитливість та залучення до творчості.

Під час практики здобувачі освіти навчилися:

  • виконувати електродугове ручне зварювання; здійснювати різання металу різними способами;
  • гнути та оброблювати трубні деталі; збирати трубні вузли;
  • усувати несправностів трубній арматурі.

Також позитивним професійним надбанням стало, під час здійснення трудових процесів,утримувати робочі місця в належному порядку; заправляти та прибирати інструменти, верстати і лещата; утримувати інструменти чистими і в охайному вигляді передатинаступній групі практикантів.

Варто відмітити відмінну роботу активу групи на період практики в навчально-виробничих майстернях коледжу, а саме здобувачів освіти Супрунчука Максима, Бєлявську Єлізавету, Гаєвського Давида, Бурківського Дмитра, які займалися активним розв’язанням питань з поліпшення трудової дисципліни, сприяли у забезпеченні спецодягу та витратних матеріалів для одногрупників.

Інформацію підготувала куратор БЦІ-32г
Діана ПАЛІЙ